Corné Haasjes

Nu de sollicitatieperiode is begonnen gaan wij, in de vijf weken, vijf succesverhalen laten zien van oud-bestuurders. Als eerste Corné Haasjes.
Corné is de voorzitter van MUST bestuur ’13/’14 en heeft in zijn HU tijd meer dan drie jaar medezeggenschapservaring opgedaan.

In zijn dagelijks leven is Corné voornamelijk bezig met zijn prachtige MUST dochter Diana en is werkzaam als procescoördinator bij de content-marketeer Contentleaders! We vroegen hem wat hij uit zijn bestuursjaar heeft gehaald:

”Besturen, het is als autorijden: je leert het pas als je het papiertje hebt. Mijn ervaring als bestuurder is dat je het meest ervan leert nadat je het gedaan hebt. Dat lukt het best door afstand te nemen en reflecteren op wat je hebt gedaan en meegemaakt.
Tijdens een bestuursjaar leer je enorm. Je bent altijd druk en kunt alle tijd die je hebt er wel insteken. Prioriteiten stellen is daarom erg belangrijk. En zelfs als je dat goed doet, kom je in een achtbaan en is het belangrijk om bij te houden voor je zelf wat er nu eigenlijk gebeurt, zodat je achteraf ervan kunt leren.
Maak fouten (en leer ervan), vraag hulp, sta open voor feedback bovenal: geniet ervan en vergeet niet te lachen! ”

Las je iets interessants? Ga naar profielen hier boven voor meer informatie, of neem contact op met Falco (06-30675308).

Profielen